torsdag den 3. september 2009

Baby kjole og tatovering!

så er der røget en lille babykjole af pindene. Det var en lille hastesag, jeg startede sidste tirsdag og blev færdig mandag aften, py ha!

3008 069

OG…….så  har jeg fået min første, eneste og sidste tatovering!!!  Jo jo, i en alder af 42 havde jeg ønsket mig en tatovering, og det var jeg så heldig at få i bryllupsdagsgave (min mand fik en ekstra harddisk…..sådan er vi så forskellige ;o)) Her er den så……3008 072

Lorena står for LOna REne NAna og poten er for min store kærlighed til hunde!

6 kommentarer:

  1. Hej Lona
    Tillykke med din "tus" , det ser rigtig godt ud .... og det er jo et smykke man giver sig selv for resten af livet :-)
    Sikken yndig lille kjole ...
    god weekend

    SvarSlet
  2. Hej GarnMoster,
    Tak skal du have og jeg er bare rigtig glad for den. Der kommer dog helt sikkert ikke flere........det gjorde mere ondt end jeg havde regnet med ;o(
    Rigtig god weekend til dig også!

    SvarSlet
  3. Det med tatoo - det turde jeg ikke. Den lille pigekjole er rigtig fin.

    SvarSlet
  4. Din tatovering er flot. Sikken en skrift og cute pote. Meeen selv at få en... det tør jeg sgi ikke. Sød pigekjole..

    SvarSlet
  5. Suuppper sejt !! Hvor på kroppen er vi ? Arm eller ben ??
    Man føler sig simpelhen så super sej og modig når man har fået en tato !! *SS*
    Ja det gør dælme av, også første og sidste jeg har. Men pavestolt er man !!

    SvarSlet
  6. Tak skal I have! Den sidder på venstre ankel

    SvarSlet