søndag den 25. september 2016

3. dag på #knitwork16

Søndag og sidste dag på #knitwork16. Da vi kom var kokkene allerede igang med at forberede dagens mad, grillet kød med 2 slags blandede salater og hvedekerner med bønner. Mine sarte smagsløg var ikke lige til salaterne, men andre jeg hørte omkring mig roste maden i stor stil
Helle og jeg startede med et foredrag - A stitch a day keep the doctor away med Anne Le Morville
Hun fortalte at strik bla er med til at nedsætte blodtrykket, give indre ro (det må da vist lige komme lidt an på hvad man strikker på (;o)) og - dog uden videnskabelig dokumentation - nedsætte risikoen for demens! Så fat pindende og strik, strik, strik!!

Herefter gik vi rundt på området - der er ingen tvivl om at der var flest besøgende om lørdagen, men der var bestemt også mange om søndagen
Vi fandt et bord midt i det hele hvor vi slog os ned og strikkede sammen med en masse andre - nogle kendte vi, andre var venner vi bare ikke havde mødt endnu. Dejlig afslappet stemning over det hele.


Alt i alt en skøn weekend, med det allerskønneste september vejr (;o) jeg er klar til næste år!





4 kommentarer:

  1. Tak for en skøn weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - virkelig en skøn weekend (;o)

      Slet
  2. Det var en rigtig fin messe med mange skønne fristelser

    SvarSlet
  3. Der er godt nok mange grunde til at strikke - og det med at slappe og af nedsætte blodtryk og virke stressreducerende er absolut gode grunde, synes jeg. Spændende med knitwork - det lyder som nogle meget inspirerende foredrag I har hørt + masser af hygge.

    SvarSlet