søndag den 5. marts 2017

Jeg er her endnu......

selvom det er frygtelig lang tid siden jeg sidst har opdateret - jeg er begyndt at bruge Instagram rigtig meget {;o)

Jeg har strikket - selvfølgelig og rigtig meget - jeg sætter en masse billeder ind nedenfor med noget af det








I vores ekstra værelse har jeg fået det skønneste garnskab - jeg har købt et skab i Ikea og har fået samlet alt mit garn
ved siden af dobbeltdørene er der en enkelt sektion med plads til bøger, garnfidus, strikkeskål, knapper, strikkepinde og alt mit tilbehør {;o)
Jeg er meget glad for skabet og det overblik det giver mig.

Lige nu har jeg gang i babytøj til Hende den skønne.........'s veninde!!
Selvom Hende den skønne faktisk skal giftes til september er der ingen babyplaner på den front.
Derudover er jeg igang med et Dråbesjal fra Louise Harden og en Cherry trøje fra Poetry bogen

Jeg har været til mange strikkearrangementer - Merete's 50 års fødselsdag. Hun inviterede en flok strikkende kvinder på en hel weekend - fuldstændig luksus! Det var en skøn skøn weekend og dejligt at være med til at fejre hende.
Pop-up strik/banko, Strikkefest i Haslev, Blog/Insta træf hos Violykke og så selvfølgelig alt det imellem, bla. strik på en lokal café hver anden uge, masser af strik sammen med Helle {;o)









4 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har fået strikket. Skønne ting. Det er rigtig herligt med et garnskab.mEr selv den lykkelige ejer af er skab med plads til garn. Tillykke med den forestående begivenhed. Så skal du måske strikke et brudesjal?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - det er et skønt skab, giver et godt overblik {;o) vi har ikke snakket brudesjal.....endnu {;o) jeg er klar!

      Slet
  2. Hold op, du har haft travlt!

    SvarSlet